کاروان شادی مهمان مردم محله هرندی در شب ولادت امام رضا (ع) شد
کاروان شادي مهمان مردم محله هرندي در شب ولادت امام رضا (ع) شد
به همت ستاد کانون های مساجد استان تهران؛

کاروان شادی مهمان مردم محله هرندی در شب ولادت امام رضا (ع) شد

کاروان شادي همزمان با شام ولادت امام علي بن موسي الرضا عليه السلام با هدف ترويج سبک زندگي رضوي و ايجاد روحيه شادي و نشاط معنوي ميان مناطق محروم تهران از سوي ستاد کانون هاي مساجد استان تهران برگزار شد.
شناسه خبر : 47984 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کاروان شادی همزمان با شام ولادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام از سوی ستاد کانون های مساجد استان تهران، شب گذشته، نهم خرداد ماه در آخرین روز از ده کرامت در منطقه هرندی تهران برگزار شد.

 

این کاروان با استقرار کامیون استیج در یکی از خیابان های پرتردد و پر جمعیت هرندی و دکوری زیبا و جذاب کار خود را از ساعت 18 عصر شروع کرد. برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

 

در ادامه با اعلام مجری برنامه، گروه سرود بر روی سن رفته و به اجرای سرود با موضوع امام رضا (ع) پرداختند. همچنین اجرای عمو روحانی و برگزاری مسابقه های جذاب فرهنگی و اجرای لب خوانی سرودهای  ملی از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

 

این کاروان شادی با اجرای برنامه های شاد در منطقه محروم هرندی حال و هوای عید را زنده نگه داشت و استقبال پر شور و گرم و صمیمی مردم محله نیز به فضای جشن رونق بیشتری بخشید. پذیرایی و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه پایان بخش برنامه های جشن بود.

 

این کاروان شادی با هدف ترویج سبک زندگی رضوی و ایجاد روحیه شادی و نشاط معنوی میان مناطق محروم تهران در راستای تبلیغ دهه کرامت و گرامیداشت مقام حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

پایان پیام/