برپایی میز خدمت کارآفرینی و اشتغال در مسجد علی بن ابی طالب (ع)
برپايي ميز خدمت کارآفريني و اشتغال در مسجد علي بن ابي طالب (ع)
به همت کانون قطعه ای از بهشت صورت گرفت؛

برپایی میز خدمت کارآفرینی و اشتغال در مسجد علی بن ابی طالب (ع)

برپايي 7 ميز خدمت رضوي مانند مشاوره هاي حقوقي، سلامت، تعليم و تربيت، خانواده، تبليغي و مذهبي، کارآفريني و اشتغال و محصولات کارآفريني در حياط مسجد از برنامه هاي جشن ولادت امام رضا (ع) به همت کانون قطعه اي از بهشت مسجد علي بن ابي طالب (ع) بود.
شناسه خبر : 48066 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) به همت کانون قطعه ای از بهشت و هیئت خدام الرضا (ع) (کانون خدمت رضوی منطقه 5) مسجد علی بن ابی طالب (ع) با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام میرشاه ولد، مسئول کانون تبلیغ دینی استان تهران آغاز شد و با اجرای مولودی و مسابقات جذاب فرهنگی و اهدای جوایز نفیس فرهنگی و پذیرایی با شربت و شیرینی ادامه یافت.

حضور خادمین حضرت امام رئوف (ع) به همراه پرچم متبرک حرم مطهر رضوی و برپایی چایخانه متبرک حضرت رضا علیه السلام از برنامه های اصلی این جشن بزرگ بود که با استقبال بی نظیر مردم منطقه 5 روبرو شد.

برپایی 7  میز خدمت رضوی مانند مشاوره های حقوقی، سلامت، تعلیم و تربیت، خانواده، تبلیغی و مذهبی، کارآفرینی و اشتغال و محصولات کارآفرینی در حیاط مسجد با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه های مورد اشاره از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

پایان پیام/