برپایی جشنواره کیک خانگی با شعار سلامت و اشتغال زایی در رباط کریم
برپايي جشنواره کيک خانگي با شعار سلامت و اشتغال زايي در رباط کريم
به همت کانون امام صادق (ع) در جشن ولادت امام رضا (ع) صورت گرفت؛

برپایی جشنواره کیک خانگی با شعار سلامت و اشتغال زایی در رباط کریم

جشنواره کيک خانگي از سوي دختران محله با شعار سلامت، اشتغال زايي و کارآفريني در راستاي توجه ويژه به محصولات خانگي به همت کانون امام صادق (ع) مسجد حضرت رقيه (س) رباط کيم در جشن ولادت امام رضا (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 48070 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، جشن با شکوه ولادت امام رضا علیه از سوی کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام مسجد حضرت رقیه (س) رباط کریم با برنامه های جذاب فرهنگی برگزار شد.

سخنرانی حجت الاسلام امیدی و مداحی حسین اراک و اجرای سرود دختران مسجد و برگزاری مسابقات فرهنگی و جذاب در فضایی شاد و صمیمی با حضور پرشور و بی نظیر اهالی محل از برنامه های این جشن بود.

تجلیل از 5 نفر از بانوانی که نمره قبولی در آزمون آموزش و پرورش را آورده بودند به همراه تجلیل از اسامی معصومه و رضا و پذیرایی با شربت و شیرینی و اهدای جوایز مسابقات با برگزیدگان نیز از دیگر برنامه های این جشن بود.

برپایی جشنواره کیک خانگی از سوی دختران محله با شعار سلامت، اشتغال زایی و کارآفرینی در راستای توجه ویژه به محصولات خانگی در این جشن صورت گرفت و در پایان جشن مورد استفاده حاضرین در مسجد قرار گرفت.

پایان پیام/