برپایی کلاس های حفظ قرآن کریم در راستای ایجاد پایگاه فعال قرآنی
برپايي کلاس هاي حفظ قرآن کريم در راستاي ايجاد پايگاه فعال قرآني
به همت کانون مطلع الفجر صورت می گیرد؛

برپایی کلاس های حفظ قرآن کریم در راستای ایجاد پایگاه فعال قرآنی

کلاس حفظ قرآن کريم ويژه نوجوانان کانون فرهنگي هنري مطلع الفجر مسجد امام حسن مجتبي عليه السلام در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر پرورش حافظان قرآن کريم و معرفي مسجد به عنوان يک پايگاه قرآني فعال و پويا هر هفته يک شنبه ها برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48081 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کلاس حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان کانون فرهنگی هنری مطلع الفجر مسجد امام حسن مجتبي عليه السلام هر هفته یک شنبه ها برگزار می شود.

این دوره از کلاس ها با هدف آشنايي و انس بيشتر نوجوانان با قرآن کريم و انتقال مفاهیم قرآنی و معنوی بعد از نماز مغرب و عشا براي نوجوانان علاقه مند برگزار مي شود. این کلاس ها در راستای کلاس های حفظ قرآن حلقه شهید علم الهدی که حفظ جز 30 قرآن کریم می باشد، برپا می شود.

حلقه قرآنی شهید علم الهدی جمع خواني و حفظ سوره هاي جز ۳۰ می باشد و هر هفته حفظ یک سوره صورت می گیرد و به نوجوانانی که حفظ سوره را ارائه دهند 15 امتیاز تعلق می گیرد.

مسجد امام حسن مجتبی در راستای فرمايشات مقام معظم رهبري در تلاش است قدمي به سوي پرورش حافظان قرآن کريم داشته باشد و آن مسجد را به عنوان يک پايگاه قرآني فعال و پويا معرفي کند.

پایان پیام/