تجلیل از دختران با حجاب کانون سلمان فارسی پاکدشت
تجليل از دختران با حجاب کانون سلمان فارسي پاکدشت
به همت کانون سلمان فارسی صورت گرفت؛

تجلیل از دختران با حجاب کانون سلمان فارسی پاکدشت

نشست بصيرتي مردمي ويژه بانوان با موضوع اهميت و ضرورت عفاف و حجاب از ديدگاه اسلام به همت کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي مسجد النبي (ص) پاکدشت برگزار شد. در اين مراسم از دختران فعال و محجبه مسجد النبي (ص) تقدير شد.
شناسه خبر : 48088 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست بصیرتی مردمی ویژه بانوان با موضوع اهمیت و ضرورت عفاف و حجاب از دیدگاه اسلام به همت کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد النبی (ص) پاکدشت برگزار شد.

در این نشست بعد از سخنرانی اجرای گروه نمایش دختران با موضوع عفاف و حجاب و اجرای گروه سرود صورت گرفت و بانوان حاضر در نشست سوال های خود را نسبت به مساله حجاب در جامعه مطرح کردند و به شبهات پاسخ داده شد.

در ادامه نیز از دختران فعال و محجبه مسجد النبی (ص) طی مراسمی تقدیر شد و جوایزی به آنها تعلق گرفت. این دختران در برگزاری مراسم های مذهبی و اجرای طرح های فرهنگی با موضوع مسائل روز جامعه و مبارزه با بی حجابی کارهای بزرگی کرده بودند.

همچنین در پایان مراسم بسته های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب زن مسلمان شامل پیام های محبت آمیز معرفتی میان شرکت کنندگان در نشست با هدف ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب توزیع شد.

پایان پیام/