برپایی غرفه عکس یادگاری با عکس مقام معظم رهبری و پوستر های قیام پانزده خرداد
برپايي غرفه عکس يادگاري با عکس مقام معظم رهبري و پوستر هاي قيام پانزده خرداد
در حاشیه راهپیمایی مردم ورامین صورت گرفت؛

برپایی غرفه عکس یادگاری با عکس مقام معظم رهبری و پوستر های قیام پانزده خرداد

غرفه عکس يادگاري به مناسبت يوم الله پانزده خرداد با عکس مقام معظم رهبري و پوستر هاي قيام پانزده خرداد در حاشيه راهپيمايي بزرگ کفن پوشان وراميني از سوي کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) برپا شد.
شناسه خبر : 48127 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، غرفه عکس یادگاری به مناسبت یوم الله پانزده خرداد با عکس مقام معظم رهبری و پوستر های قیام پانزده خرداد در حاشیه راهپیمایی بزرگ کفن پوشان ورامینی از سوی کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) برپا شد.

این غرفه با استقبال بی نظیر مردم مواج شد و زن و مرد و جوان و نوجوان در صف عکس انداختن با پوسترهای قیام تاریخی 15 خرداد بودند. این غرفه با هدف تبیین وقایع تاریخی و سیاسی قیام مردم پیشوا در پی تبعید امام خمینی (ره) و تاثیرگذاری این قیام در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی برپا شد.

همچنین ویژه برنامه های فرهنگی و هنری پیش از آغاز راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد در میدان امام حسین(ع) ورامین از سوی نهادهای فرهنگی و هنری برگزار شد که شور و شوق خاصی را بین مردم ایجاد کرده بود.

اجرای تئاتر خیابانی «مبارزه» توسط کانون بسیج هنرمندان به همراه اجرای گروه سرود جوانان عاشورایی و گروه سرود دختران از روستای علی آباد بخشی از برنامه هایی بود که پیش از آغاز راهپیمایی ۱۵ خرداد به اجرا در آمد و با استقبال خوب مردم مواجه شد.

راهپیمایی بزرگ کفن پوشان ورامینی همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد صبح روز گذشته از میدان امام حسین علیه السلام به سمت میدان امام خمینی(ره) و سپس به سمت مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

پایان پیام/