برگزاری مراسم تجلیل از مادران دارای سه یا چهار فرزند زیر چهل سال در پاکدشت
برگزاري مراسم تجليل از مادران داراي سه يا چهار فرزند زير چهل سال در پاکدشت
به همت کانون سلمان فارسی صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از مادران دارای سه یا چهار فرزند زیر چهل سال در پاکدشت

مراسم تجليل و قدرداني از مادران زير چهل سال داراي تعداد سه يا چهار فرزند در راستاي طرح «ايران جوان بمان» و با هدف افزايش جمعيت و فرزند آوري از سوي کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي مسجد النبي (ص) پاکدشت برگزار شد.
شناسه خبر : 48149 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مراسم تجلیل و قدردانی از مادران زیر چهل سال دارای تعداد سه یا چهار فرزند از سوی کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد النبی (ص) پاکدشت برگزار شد.

این مراسم در راستای طرح «ایران جوان بمان» و با هدف افزایش جمعیت و فرزند آوری و بر اساس فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فرزند آوری در آینده کشور برگزار شد.

در این مراسم به مادرانی که دارای سه و چهار فرزند داشتند با حضور مسئولان مرکز بهداشت مسکن مهر امام رضا (ع) شهرستان پاکدشت لوح تقدیر و جوایز نفیس اهدا شد.

مقام معظم رهبری طی پیامی به فعالان حوزه جمعیت بیان کردند:

بار دیگر تأکید می کنم که تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. این فریضه درباره‌ی افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌ساز، تأکید بیشتر می‌یابد. این یک سیاست حیاتی برای آینده‌ی بلندمدت کشور عزیز ما است.

پایان پیام/