برگزاری طرح معرفتی «حدیث بندگی» در کانون مطلع الفجر
برگزاري طرح معرفتي «حديث بندگي» در کانون مطلع الفجر

برگزاری طرح معرفتی «حدیث بندگی» در کانون مطلع الفجر

طرح معرفتي «حديث بندگي» ويژه آشنايي نوجوانان با سبک زندگي و سيره اهل بيت (ع) به همت کانون فرهنگي هنري مطلع الفجر مسجد امام حسن مجتبي (ع) برگزار مي شود. در اين طرح هر هفته يک حديث از ائمه اطهار توسط حجت الاسلام ترابي تفسير مي شود.
شناسه خبر : 48242 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح معرفتی «حديث بندگي» ویژه آشنایی نوجوانان با سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) هر هفته به همت کانون فرهنگی هنری مطلع الفجر مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

در این طرح هر هفته یک حدیث از ائمه اطهار در حلقه قرآنی شهید علم الهدی توسط حجت الاسلام ترابی بیان شده و تفسیر و تبیین می شود و در ادامه مسائل روز جامعه با بیانی ساده و شیوا و جذاب برای نوجوانان بازگو می شود.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار می شود و نوجوان سوالات خود را مطرح کرده و جلسه به صورت کارگاهی اداره می شود. جلسه حدیث خوانی نیز بعد از جلسه قرآنی حلقه برگزار شده و تمامی احادیث مرتبط با آیات قرآنی بیان می شود.

در هر دوره بعد از 10 جلسه که 10 حدیث نیز بیان می شود مسابقه ای برگزار خواهد شد و به نوجوانانی که احادیث را حفظ کرده باشند جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

این طرح با هدف تعمیق باورهای دینی منطبق با سیره رفتاری اهل بیت (ع) ویژه نوجوانان در قالب بیانی جذاب و شیوه ای تاثیرگذار با حضور گسترده و پر شور نوجوانان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

پایان پیام/