ارائه راهکارهای موثر برای ایجاد خانواده موفق در کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده
ارائه راهکارهاي موثر براي ايجاد خانواده موفق در کارگاه آموزشي تحکيم بنيان خانواده
به همت کانون سلمان فارسی پاکدشت صورت گرفت؛

ارائه راهکارهای موثر برای ایجاد خانواده موفق در کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده

کارگاه تحکيم بنيان خانواده با موضوع اهميت تربيت فرزندان و جلوگيري از انحرافات فرزندان در جامعه‌ به همت کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي مسجد النبي (ص) شهرستان پاکدشت برگزار شد.
شناسه خبر : 48263 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه تحکیم بنیان خانواده با موضوع  اهميت تربیت فرزندان و جلوگیری از انحرافات فرزندان در جامعه‌ به همت کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد النبی (ص) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

این کارگاه با سخنرانی کایگانی، مشاور خانواده و با حضور جمع کثیری از خانواده های منطقه به مباحثی چون جایگاه خانواده در اسلام، راهکارهای موثر برای خانواده موفق،  ویژگی های خانواده سالم، فرزند پروری، شیوه های ارتباط منطقی والدین و فرزندان، اختلالات و رفتارهای ناکارآمد و شخصیت پروری کودکان و ... پرداخت.

این کارگاه با هدف تقویت مهارت های لازم در زندگی، ارائه شیوه های نوین در ارتباط گیری همسران، افزایش رضایت از زندگی و کمک به ازدواج پایدار برگزار و با استقبال ویژه خانواده های محل روبرو شد.

در حاشیه برگزاری این کارگاه به همت کانون سلمان فارسی میز خدمت مشاوره خانوادگی جهت حل مشکلات خانواده ها توسط کایگانی، مشاور برپا شد و به 8 نفر از شرکت کنندگان مشاوره فردی ارائه شد.

همچنین مقرر شد کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده و میزهای خدمت به طور مستمر و منظم در مسجد با حضور اساتید مشاوره خانواده برگزار شود.

پایان پیام/