ضرورت باز تعریف جدید از ماموریت در حوزه مسجد با بررسی اقتضائات و ظرفیت ها
ضرورت باز تعريف جديد از ماموريت در حوزه مسجد با بررسي اقتضائات و ظرفيت ها
مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

ضرورت باز تعریف جدید از ماموریت در حوزه مسجد با بررسی اقتضائات و ظرفیت ها

محمديان با بيان اينکه باز تعريف جديد از ماموريت در حوزه مسجد، ضروري است، گفت: اقتضائات، نظام مساله ها و ظرفيت هاي مسجد بايد در اين مسير، بررسي شود.
شناسه خبر : 48267 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مراسم تودیع مهدی مقدم، رئیس سابق، و معارفه حجت الاسلام والمسلمین علی عالمی، سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، صبح امروز (یکشنبه، 21 خرداد) با حضور محمدتقی محمدیان، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار شد.

 

مقدم، معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ابتدای این مراسم، گفت: تغییر و تحول به نفع مساجد و کانون های فرهنگی هنری تمام می شود و سرپرست جدید ستاد تهران در پیمودن این مسیر، عزم راسخ و توان بالا و تمرکز و تخصص مناسب این کار را دارند.

 

محمدیان،  مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز با بیان اینکه رفتار هر انسان تابع نوع نگاه و افق دید اوست، اظهار داشت: بنابراین هر اندازه افق دید و نگاه انسان نسبت به موضوعی مثبت و درست و قوی باشد به همان اندازه رفتار او مثبت و درست خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه خدمت گذاری به مسجد، اصلی ترین و بزرگ ترین ماموریت ما در حوزه کاریمان است، خاطرنشان کرد: یکی از برجسته ترین اعمال صالح، خدمت به مسجد در راستای آبادگری و عمران مسجد در مفاهیم دینی است و ما در آستانه این ماموریت بزرگ هستیم.

 

محمدیان با اشاره به الزامات و مشخصه های این ماموریت بزرگ، افزود: مشخصه اول این است که تا وقتی انسان به مسجد جامع وجود خود دستی نکشد نمی تواند به آبادگری مسجد برسد، ابتدا باید پالایش روحی و جسمی صورت بگیرد تا ماموریت اصلی به درستی انجام شود.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه ماموریت ما در حوزه مسجد پنجره برون رفت مشکلات ماست، گفت: با توجه به فصل جدید ماموریت ستاد استان تهران لازم است بازتعریف جدیدی از ماموریت در مسجد بیان شود.

 

وی اظهار داشت: اقتضائات، نظام مساله ها و ظرفیت های مسجد باید در این مسیر بررسی شود زیرا هر اتفاقی که در ستاد استان تهران رقم بخورد در کشور رقم خواهد خورد.

 

در پایان این مراسم از اقدامات مقدم، سرپرست سابق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تقدیر به عمل آمد.

 

پایان پیام/