برگزاری کلاس رزمی کاراته به سبک رزم انتظاران در مسجد علی بن ابی طالب (ع)
برگزاري کلاس رزمي کاراته به سبک رزم انتظاران در مسجد علي بن ابي طالب (ع)
به همت کانون قطعه ای از بهشت صورت می گیرد؛

برگزاری کلاس رزمی کاراته به سبک رزم انتظاران در مسجد علی بن ابی طالب (ع)

کلاس رزمي کاراته به سبک رزم انتظاران با هدف سلامت جسمي و روحي و آمادگي دفاع شخصي و تفريح و سرگرمي در ايام اوقات فراغت دانش آموزان از سوي کانون فرهنگي هنري قطعه اي از بهشت مسجد علي بن ابي طالب (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48322 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ کلاس ورزش رزمی کاراته به سبک رزم انتظاران از سوی کانون فرهنگی هنری قطعه ای از بهشت مسجد علی بن ابی طالب (ع) ویژه نوجوانان برگزار می شود.

این کلاس با مربیگری هادی نیک آریا ساعت ۲۰ روزهای فرد در باشگاه فاتح واقع در مسجد علی بن ابی طالب (ع) با حضور نوجوانان علاقه مند به ورزش رزمی برگزار می شود.

کلاس های رزمی کاراته با هدف سلامت جسمی و روحی و آمادگی دفاع شخصی و تفریح و سرگرمی در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان و در راستای ایجاد روحیه مبارزه و عدالت خواهی برگزا خواهد شد.

سبک رزم انتظاران حضرت مهدي صاحب الزمان (عج) تلفيقي از يک سبک کاراته جهاني و تکنيکهاي رزمي مي باشد. اين سبک بنا به تفکر فرهنگي، ديني و ورزشي و بر اساس ساختن جسم و روح و در نهايت به عرصه کشيدن انسانيت در سطح جامعه پايه ريزي شده است. اين سبک ابداع شد تا جوانان سلحشور و پرتحرک جامعه بيشتر به سوي انتظار فرج حضرت ولي عصر (ارواحناه فداه) هدايت شوند.

پایان پیام/