برپایی محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع فیروزآبادی شهرری
برپايي محفل انس با قرآن کريم در مسجد جامع فيروزآبادي شهرري

برپایی محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع فیروزآبادی شهرری

سومين محفل از سلسله محافل تلاوت و تفسير قرآن کريم با قرائت قرآن توسط استاد اسماعيل کاظمي؛ قاري ممتاز بين المللي امشب ۲۲ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا به همت کانون راوي نور در مسجد جامع فيروزآبادي شهرري برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48323 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ سومین محفل از سلسله محافل تلاوت و تفسیر قرآن کریم امشب ۲۲ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا به همت کانون راوی نور در مسجد جامع فیروزآبادی شهرری برگزار می شود.

این محفل بر پایه سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هر مسجد یک پایگاه قرآنی باشد.» با سخنرانی حجت الاسلام قدیریان و قرائت قرآن توسط استاد اسماعیل کاظمی؛ قاری ممتاز بین المللی برگزار می شود.

این محفل هر هفته دوشنبه با هدف انس بیشتر با قرآن کریم و تفسیر آیات تلاوت شده در محفل و آشنایی با مفاهیم کاربردی قرآن کریم و به کارگیری آنها در سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور بی نظیر مردم منطقه برگزار می شود.

مساجد بهترین مکان برای فعالیت‌های قرآنی هستند و گسترش و ترویج فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی ترویجی قرآنی در مساجد ضروری است، اما تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی الزاماتی دارد که رعایت آن‌ها می‌تواند هدف و شعار «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» را جامه عمل بپوشاند.

پایان پیام/