«تابستان رویایی» کانون فرهنگی هنری نیاوران شروع شد
«تابستان رويايي» کانون فرهنگي هنري نياوران شروع شد

«تابستان رویایی» کانون فرهنگی هنری نیاوران شروع شد

طرح «تابستان رويايي» کانون فرهنگي هنري نياوران در سال 1402 ويژه نوجوانان با برنامه هاي متنوع و جذاب در راستاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 48347 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح «تابستان رویایی» کانون فرهنگی هنری نیاوران در سال 1402 ویژه نوجوانان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان آغاز به کار کرد.

این طرح بر پایه کلاس های ورزشی، کلاس های مهارتی و اردوهای تفریحی با ظرفیت محدود از 15 خرداد شروع شده و در صدد است با ایجاد یک تابستان رویایی برای نوجوانان خاطره خوشی را برای آنان به یادگار بگذارد.

اردوهای تفریحی مشهد، دامغان، کوهنوردی، کارتینگ، پینت بال، استخر و فوتبال، معرق، رباتیک، قرآن، عکاسی، فیلمبرداری، فتوشاپ، تدوین، برق، مکانیکی، جوشکاری و کلاس های توسعه فردی در این طرح برنامه ریزی شده است.

پیش دوره طرح به تازگی شروع به کار کرده و ثبت نام نهایی نیز همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 19 در دفتر کانون فرهنگی هنری نیاوران صورت می گیرد.

این طرح در راستای ایجاد نشاط و شادی و سلامت اجتماعی و جسمی دانش آموزان در ایام تابستان و یادگیری مهارت های فردی و گروهی و آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور مربیان مجرب و کارآزموده برگزار می شود.

پایان پیام/