برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه بزرگسالان با هدف ترویج نهضت حفظ قرآن کریم
برگزاري دوره آموزشي حفظ قرآن ويژه بزرگسالان با هدف ترويج نهضت حفظ قرآن کريم
از سوی کانون باقرالعلوم (ع) پاکدشت صورت می گیرد؛

برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه بزرگسالان با هدف ترویج نهضت حفظ قرآن کریم

دوره آموزشي حفظ قرآن ويژه بزرگسالان در راستاي ترويج نهضت حفظ مبني بر فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص تربيت 10 ميليون حافظ قرآن کريم از سوي کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم (ع) مسجدامام جعفرصادق (ع) شهرک امين پاکدشت برگزار شد.
شناسه خبر : 48358 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران،  دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه بزرگسالان کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) مسجدامام جعفرصادق (ع) شهرک امین پاکدشت برگزار شد.

این دوره آموزشی با حضور 20 قرآن آموز علاقه مند به حفظ قرآن کریم با هدف انس بیشتر با قرآن و ترویج نهضت حفظ مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم با حضور مربی مجرب برگزار می شود.

این کلاس آموزشی در 5 مرحله گوش دادن به صوت ترتیل، روخوانی و روان خوانی آیات، ترجمه و درک معنا، جمله بندی و تکرار هرآیه وتکرار آیه حفظ شده با 3 تا 5 آیه قبل ویژه بانوان کانون باقرالعلوم (ع) برگزار می شود.

باید توجه داشت که مهم ترین کارکرد تربیت حافظان قرآن این است که حافظ قرآن می تواند از این مهارت در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره گرفته و در سبک زندگی اسلامی و دینی خود و به ویژه در میادین سخت فرهنگی و اعتقادی به آن تمسک یابد.

پایان پیام/