بررسی مشکلات مردم در میز خدمت شهرداری منطقه 5
بررسي مشکلات مردم در ميز خدمت شهرداري منطقه 5
در مسجد علی بن ابیطالب (ع) تاکید شد؛

بررسی مشکلات مردم در میز خدمت شهرداری منطقه 5

ميز خدمت شهرداري منطقه 5 با حضور احسان شريفي، شهردار منطقه 5 و شهردار ناحيه 5 منطقه 5 با هدف سرعت در خدمت رساني و بررسي مشکلات مردم با مشارکت کانون قطعه اي از بهشت در مسجد علي بن ابيطالب (ع) بلوار آيت الله کاشاني برگزار شد.
شناسه خبر : 48370 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران،  میز خدمت مشاوره شهرداری با حضور احسان شریفی، شهردار منطقه 5 و شهردار ناحیه 5 منطقه 5 در مسجد علی بن ابیطالب (ع) بلوار آیت الله کاشانی برگزار شد.

این میز خدمت روز گذشته دوشنبه 22 خردادماه از ساعت  18 تا 19 پذیرای مردم منطقه فردوس و مهران با حضور شهرداران در شبستان اصلی مسجد علی بن ابیطالب (ع) بود.

این میز خدمت با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت بخشی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات، سرعت خدمت رسانی، احترام ویژه به ارباب رجوع و رفع مشکلات آنها در منطقه برپا شد.

مسئولان مراکز بهداشتی و درمانی، خدماتی و فرهنگی و هنری با برپایی میزهای خدمت در مساجد در صدد ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به مردم در هر لحظه و هر زمان هستند؛ زیرا حل مسائل مردم مهمترین مبنای انتخاب دستگاه و یا سازمان برتر در حوزه میزهای خدمت است. میزهای خدمت در واقع یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین است .

پایان پیام/