لزوم تاکید بر «پیوند مسجد و مدرسه» در نشست هم اندیشی و هماهنگی طرح تابستانه
لزوم تاکيد بر «پيوند مسجد و مدرسه» در نشست هم انديشي و هماهنگي طرح تابستانه

لزوم تاکید بر «پیوند مسجد و مدرسه» در نشست هم اندیشی و هماهنگی طرح تابستانه

نشست هم انديشي و هماهنگي طرح تابستانه در راستاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان با حضور نمايندگاني از معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش، گروه هاي جهادي و کانون ميزان الحق جواد آباد جهت استفاده از ظرفيت ها و امکانات نهادهاي فرهنگي برگزار شد.
شناسه خبر : 48387 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی و هماهنگی طرح تابستانه در راستای برنامه ریزی اوقات فراغت ویژه دانش آموزان در مدرسه الجواد بخش جوادآباد ورامین برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگانی از معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، گروه های جهادی منطقه و کانون فرهنگی هنری میزان الحق جواد آباد جهت استفاده از ظرفیت ها و امکانات نهادهای فرهنگی برگزار شد.

در اختیار گرفتن فضا برای فعالیت های اردویی، آموزشی و ورزشی دانش آموزان، استفاده از امکانات آموزش و پرورش و ارتباط گیری با نهادها جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین برنامه ریزی در خصوص کلاس های مهارتی و فنی و اردوهای جذاب شبانه و استفاده از امکانات و ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و امامان جماعت در طرح پیوند مسجد و مدرسه و نیز تاثیرگذاری فرهنگی دینی آنان بر نوجوانان از دیگر مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

نقش اردوهای جهادی در ایجاد سلامت روح و جسم دانش آموزان در طرح تابستانه و برگزاری اردوهای جهادی منطقه ای جهت عمران برخی از پروژه های کوتاه مدت بر زمین مانده نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارتباط گیری مستمر و برگزاری جلسات مداوم در این خصوص و حمایت های مادی و معنوی مراکز و نهادهای فرهنگی از طرح تابستانه نیز از مصوبات جلسه بود.

پایان پیام/