برگزاری اردوی یک روزه سیاحتی، زیارتی و ورزشی کانون پیشگامان ولایت
برگزاري اردوي يک روزه سياحتي، زيارتي و ورزشي کانون پيشگامان ولايت

برگزاری اردوی یک روزه سیاحتی، زیارتی و ورزشی کانون پیشگامان ولایت

اردوي يک روزه زيارتي، سياحتي و ورزشي نوجوانان کانون فرهنگي هنري پيشگامان ولايت مسجد بقيه الله اعظم باغ خواص ورامين با برگزاري حلقه صالحين، پياده روي ورزشي در پارک شقايق و آزادگان ورامين و برگزاري مسابقات بومي و محلي برگزار شد.
شناسه خبر : 48456 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اردوی یک روزه زیارتی، سیاحتی و ورزشی نوجوانان کانون فرهنگی هنری پیشگامان ولایت مسجد بقیه الله اعظم باغ خواص ورامین و اعضای گروه سرود پایگاه ابوذر این مسجد برگزار شد.

زیارت حرم مطهر امام زاده جعفر (ع) پیشوا ورامین، ادای احترام به مقام شامخ 5 شهید گمنام و شهیدان سردار علی قمی، مصطفی اردستانی و سعید مهتدی، شرکت در مراسم دعای ندبه حرم مطهر از  جمله برنامه های معنوی و معرفتی این اردو بود.

برگزاری حلقه صالحین، پیاده روی ورزشی در پارک شقایق و آزادگان ورامین و برگزاری مسابقات بومی و محلی در فضایی کاملا شاد و صمیمی از دیگر برنامه های تفریحی این اردوی یک روز بود که با حضور حجت الاسلام حق گو، امام جماعت مسجد برگزار شد.

این اردو با هدف سلامت جسمی و روحی و نشاط اجتماعی نوجوانان در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در فصل تابستان و همچنین ارزش نهادن به آرمان های انقلاب و دفاع مقدس ویژه نوجوانان برگزار شد.

پایان پیام/