از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی تا نشست بصیرتی دختران و مادران در کانون سلمان فارسی
از برگزاري کارگاه آموزشي کارآفريني تا نشست بصيرتي دختران و مادران در کانون سلمان فارسي
در هفته ای که گذشت صورت گرفت؛

از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی تا نشست بصیرتی دختران و مادران در کانون سلمان فارسی

کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي مسجد النبي (ص) پاکدشت در هفته اي که گذشت برنامه هاي فرهنگي و هنري متنوعي را برگزار کرد.
شناسه خبر : 48546 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد النبی (ص) پاکدشت در هفته ای که گذشت برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را برگزار کرد.

نشست بصیرتی با موضوع آموزش و تربیت دختران و مادران با رویکرد تقویت هویت اسلامی زن مسلمان با سخنرانی روزبهانی، استاد حوزه دینی تربیتی با هدف تقویت پایه های فکری و معنوی زن مسلمان و ترویج گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

برگزاری مراسم جشم پایانی مکتب قرآنی و پیش دبستانی مهد قرآنی «فرشتگان آسمانی» به همراه برگزاری مسابقه در این جشن توسط حجت الاسلام علی یاری، امام جماعت مسجد النبی و اهدای جوایز و مدرک به برندگان این مسابقه از برنامه های این کانون در این هفته بود.

حضور کودکان و نوجوانان و انجام فعالیت های ورزشی در یک روز شاد و بانشاط در مسجد مانند پینگ پنگ و غیره با هدف سلامت و نشاط جسمی و غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان هر هفته جاری صورت گرفت.

برگزاری کارگاه آموزشی تولید انواع محصولات فرهنگی مانند جامدادی و کیف پول در راستای طرح کارآفرینی و اشتغال زایی جهت اشتغال به کار در منزل و کمک به اقتصاد خانواده های نیازمند نیز از دیگر فعالیت های کانون سلمان فارسی بود.

برگزاری حلقه های صالحین کودکان شهید حاج قاسم سلیمانی و کلاس قرآن روخوانی و روان خوانی و بیان داستان قرآنی با هدف انتقال مفاهیم قرآنی در قالب داستان و بازی از دیگر این برنامه ها بود.

پایان پیام/