پیشبرد اهداف تربیتی در نشست هماهنگی با مسئول انجمن اسلامی دانش آموزان منطقه 17
پيشبرد اهداف تربيتي در نشست هماهنگي با مسئول انجمن اسلامي دانش آموزان منطقه 17
در کانون فرهنگی هنری شهید باکری تاکید شد؛

پیشبرد اهداف تربیتی در نشست هماهنگی با مسئول انجمن اسلامی دانش آموزان منطقه 17

جلسه هماهنگي با اولياي دانش آموزان متوسطه با حضور مسئول انجمن اسلامي دانش آموزان منطقه 17 تهران با هدف پيشبرد اهداف تربيتي و مذهبي در مدارس و کيفيت بخشي فعاليت ها و آشنايي اوليا و دانش آموزان با مدارس منطقه به همت کانون فرهنگي هنري شهيد باکري مسجد چهادره معصوم (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 48548 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، جلسه هماهنگی با اولیای دانش آموزان متوسطه با حضور مسئول انجمن اسلامی دانش آموزان منطقه 17 تهران به همت کانون فرهنگی هنری شهید باکری مسجد چهادره معصوم (ع) برگزار شد.

این جلسه با اولیای مدارس ناظم‌البکا، وارثان حسین (ع)، شهید فقیهی، فارابی و سلمان  فارسی با هدف هم اندیشی و هم افزایی و پیشبرد اهداف تربیتی و مذهبی در مدارس و کیفیت بخشی فعالیت  ها و آشنایی اولیا و دانش آموزان با مدارس منطقه برگزار شد.

بیان فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بیان مشکلات و آسیب های مدارس در منطقه، پرسش و پاسخ جهت کیفیت فعالیت ها و همراهی اولیای مدارس با مقابله با مشکلات موجود و حمایت های معنوی اتحادیه از دانش آموزان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/