کارگاه آموزشی برق صنعتی و ساختمان در مسجد اعظم جوادآباد ورامین برگزار می شود
کارگاه آموزشي برق صنعتي و ساختمان در مسجد اعظم جوادآباد ورامين برگزار مي شود
به همت کانون میزان الحق؛

کارگاه آموزشی برق صنعتی و ساختمان در مسجد اعظم جوادآباد ورامین برگزار می شود

کارگاه آموزشي تخصصي در زمينه برق صنعتي و ساختمان ويژه نوجوانان با هدف کسب مهارت هاي فني و حرفه اي، تقويت پايه هاي فني به نوجوانان براي ورود به بازار کار در راستاي کارآفريني و اشتغال زايي با همکاري کانون ميزان الحق مسجد اعظم جوادآباد ورامين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48571 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه آموزشی تخصصی در زمینه برق صنعتی و ساختمان ویژه نوجوانان با همکاری کانون فرهنگی هنری میزان الحق مسجد اعظم جوادآباد ورامین برگزار می شود.

این کارگاه به همت شورای فرهنگی مسجد اعظم جوادآباد با هدف کسب مهارت های فنی و حرفه ای، تقویت پایه های فنی و ارائه خدمات فنی به نوجوانان برای ورود به بازار کار در راستای ایجاد شغل و کارآفرینی و اشتغال زایی آنها برگزار می شود.

کسانی که تمایل به برق کشی ساختمان و یا انجام سیم کشی و امور برق در صنایع مختلف را داشته باشند می توانند دوره های برق صنعتی و ساختمان را به صورت حرفه ای و تخصصی فرا گرفته و به عنوان یک نیروی کاربلد و متخصص وارد بازار کار شوند.

آموزش ها در این دوره شامل برق صنعتی و ساختمان، آموزش برق ساختمان، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش سیم پیچی موتور و آموزش نصب آسانسور می باشد.

مسجد اعظم شهر جوادآباد در نظر دارد از کسانی که در زمینه های فنی و علمی تخصص دارند جهت آموزش به نوجوانان علاقه مند در این رشته استفاده کند.

با توجه به ظرفیت محدود این دوره علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شماره 09126912488 تماس حاصل فرمایند.

پایان پیام/