اجرای طرح های مطالعاتی حقوقدان جوان در طرح تابستانی «نور» کانون شهید باکری
اجراي طرح هاي مطالعاتي حقوقدان جوان در طرح تابستاني «نور» کانون شهيد باکري

اجرای طرح های مطالعاتی حقوقدان جوان در طرح تابستانی «نور» کانون شهید باکری

طرح تابستاني «نور» با برگزاري کلاس هاي آمادگي المپياد، طرح هاي مطالعاتي حقوقدان جوان و آموزش زبان عربي ويژه سفر اربعين حسيني در راستاي غني سازي اوقات فراغت در فصل تابستان به همت کانون شهيد باکري مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48580 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح تابستانی «نور» در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان به همت کانون فرهنگی هنری شهید باکری مسجد چهارده معصوم (ع) برگزار می شود.

این طرح با هدف آشنایی نوجوانان با مهارت های فنی و فرهنگی هنری و ورزشی و تقویت پایه های مذهبی و تربیتی و استعدادیابی نوجوانان در حوزه های مختلف در فضایی شاد و صمیمی و با حضور مربیان مجرب در این پایگاه صورت می گیرد.

کلاس های آموزش رایانه، گرافیک و طراحی سایت، چرتکه و اوریگامی، آموزش مداحی و قرآن، استخر، فوتسال و فوتبال چمنی، اردوهای متنوع مشهد، قم، شمال و زیارت کربلا در اربعین حسینی، مشاوره خانواده و مشاوره تحصیلی و کارگاه های هنری شامل نقاشی، طراحی، خوشنویسی و سفالگری در این طرح برگزار می شود.

همچنین مهارت های فنی شامل نصب و راه اندازی سیستم تهویه، جوشکاری، مکانیک خودرو و برق ساختمان، کلاس های نمونه دولتی و آمادگی المپیاد، طرح های مطالعاتی حقوقدان جوان و آموزش زبان عربی ویژه سفر اربعین حسینی برای بزرگسالان از دیگر کلاس های این طرح می باشد.

علاقه مندان برای شرکت در این طرح از 25 خرداد تا 2 تیر از ساعت 17 تا 19 به دفتر کانون واقع در مسجد چهارده معصوم (ع) مراجعه کنند.

پایان پیام/