نگاه حمایتی ستاد کانون های مساجد استان تهران از پایگاه های تابستانی
نگاه حمايتي ستاد کانون هاي مساجد استان تهران از پايگاه هاي تابستاني
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تاکید کرد؛

نگاه حمایتی ستاد کانون های مساجد استان تهران از پایگاه های تابستانی

حجت الاسلام عالمي با اشاره به حمايت ستاد استان تهران از طرح هاي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري در استان تهران، گفت: راه اندازي پايگاه هاي تابستاني در کانون هاي مساجد در راستاي توانمندسازي و رشد و ارتقاي مهارت هاي فردي و گروهي نوجوانان لازم و ضروري است.
شناسه خبر : 48623 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛‌ نشست هم اندیشی با موضوع «غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان» با حضور حجت الاسلام عالمی؛‌ سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و زهرا باجلان؛ رابط کانون های شهرستان پاکدشت در ستاد کانون های مساجد استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به حمایت ستاد استان تهران از طرح های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری در استان تهران؛ گفت: راه اندازی پایگاه های تابستانی در کانون های مساجد در راستای توانمندسازی و رشد و ارتقای مهارت های فردی و گروهی نوجوانان لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: در این خصوص اردوگاهی را در لواسان جهت اردوهای تفریحی ورزشی پایگاه های تابستانی در سطح استان هماهنگ کردیم تا کانون های فرهنگی هنری به راحتی و بدون دغدغه از آن استفاده کنند.

باجلان نیز در ادامه با بیان اینکه شهرستان پاکدشت دارای بیش از ۷۰ کانون فرهنگی هنری است؛ اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت و کمبود امکانات رفاهی در این شهرستان شاهد آسیب های اجتماعی در سطح شهر هستیم.

وی  ادامه داد: در این راستا راه اندازی پایگاه های تابستانی با برنامه های مهارتی؛ ورزشی و هنری جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می تواند نوجوانان را وارد فضای تربیتی و پرورشی کرده  و از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

باجلان خاطرنشان کرد: در این راستا تعدادی از مساجدی که در همسایگی مدارس بودند را به عنوان نمونه انتخاب کردیم تا طرح اوقات فراغت را در آن اجرا کنیم تا به اهداف از پیش تعیین شده در این خصوص برسیم.

رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان پاکدشت گفت: با توجه به شرایط خاص پاکدشت و نگاه حمایتی ریاست ستاد استان تهران امیدواریم سهمیه این شهرستان در خصوص پایگاه های تابستانی ویژه دیده شود.

پایان پیام/