آغاز پویش جمع آوری کاغذهای باطله با هدف انجام کارهای فرهنگی
آغاز پويش جمع آوري کاغذهاي باطله با هدف انجام کارهاي فرهنگي
از سوی کانون فرهنگی هنری مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین صورت گرفت؛

آغاز پویش جمع آوری کاغذهای باطله با هدف انجام کارهای فرهنگی

پويش جمع آوري دفتر و کتاب هاي قديمي و باطله، دفتر مشق ها و دفتر نقاشي هاي استفاده شده ، برگه ها و جزوه هاي بلا استفاده و کارتون و مقواهاي اضافي با هدف انجام فعاليت فرهنگي موثر از سوي کانون فرهنگي هنري مصلي صاحب الزمان (عج) ورامين آغاز شد.
شناسه خبر : 48633 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛‌ پویش جمع آوری دفتر و کتاب های قدیمی و باطله، دفتر مشق ها و دفتر نقاشی های استفاده شده ، برگه ها و جزوه های بلا استفاده و کارتون و مقواهای اضافی از سوی کانون فرهنگی هنری مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین آغاز شد.

در این پویش از تمامی اهالی شهرستان ورامین دعوت شده تا کتاب ها و دفترها و روزنامه ها و مجلات باطله خود را به کانون تحویل دهند تا مسجد با فروش اجناس کاغذی و مقوایی فعالیت فرهنگی موثر انجام دهد.

حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی و منابع طبیعی، کاهش حجم زباله های شهری و ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندان در زمینه مواد قابل بازیافتی از جمله اهداف این طرح است.

همچنین تمرین مسئولیت‌پذیری و امور مشارکتی بین مردم جهت انجام کار خیر و کار فرهنگی موثر بین جوانان و نوجوانان از دیگر هدف های این طرح بزرگ می باشد.

زمان تحویل کاغذهای باطله اوقات نماز و با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۳۸۷۱۴۹۱۶۵ در سایر ساعات روز می باشد.

پایان پیام/