استفاده از ظرفیت ها و امکانات کانون های مساجد و آموزش پرورش در طرح اوقات فراغت
استفاده از ظرفيت ها و امکانات کانون هاي مساجد و آموزش پرورش در طرح اوقات فراغت
در نشست هماهنگی فعالیت های اوقات فراغت تاکید شد؛

استفاده از ظرفیت ها و امکانات کانون های مساجد و آموزش پرورش در طرح اوقات فراغت

نشست هم انديشي و هم افزايي با موضوع «هماهنگي فعاليت هاي اوقات فراغت» با حضور يکتا، معاون پرورشي آموزش وپرورش شهر جواد آباد ورامين به همت کانون فرهنگي هنري ميزان الحق در مسجد اعظم برگزار شد.
شناسه خبر : 48661 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع «هماهنگی فعالیت های اوقات فراغت» با حضور یکتا، معاون پرورشی آموزش وپرورش شهر جواد آباد ورامین به همت کانون فرهنگی هنری میزان الحق در مسجد اعظم برگزار شد.

این نشست با حضور اعضای گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان، مدیرکانون میزان الحق و اعضای هیات امنای مسجد با هدف فرهنگ سازی آموزش و مهارت و زندگی سالم و نشاط اجتماعی دانش آموزان و استفاده از ظرفیت های و امکانات کانون های مساجد و آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست در خصوص درنظر گرفتن سالن‌های ورزشی برای فعالیت‌های دانش آموزی‌، برپایی کلاس‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، ادبی، تعیین ظرفیت‌های هر حوزه از طریق نشست‌های تعاملی با همکاران، اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و خلاقانه ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست در خصوص برگزاری کلاس‌های تقویتی و سایر کلاس‌های آموزشی بر پایه حمایت از آسایش فکری نوجوانان و جوانان تاکید شد.

برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به عنوان نیروی انسانی کارآمد و آینده‌ساز و مهم‌ترین سرمایه هر جامعه از جمله مباحثی بود که در این نشست به بحث  گفتگو گذاشته شد.

پایان پیام/