برنامه ریزی برای اوقات فراغت در نشاط سلوکی مومن، موثر است
برنامه ريزي براي اوقات فراغت در نشاط سلوکي مومن، موثر است
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

برنامه ریزی برای اوقات فراغت در نشاط سلوکی مومن، موثر است

حجت‌الاسلام والمسلمين خداداده با بيان اينکه ويژه برنامه امشب، آغازي بر فعاليت هاي تابستان و اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مي باشد، گفت: اوقات فراغت در مباني ديني ما مهم است.
شناسه خبر : 48688 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ آیین افتتاحیه طرح ملی «مسجد کانون نشاط» برنامه های تابستانی کانون های مساجد کشور با حضور محمد مهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دکتر خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهور؛ حجت الاسلام کمال الدین خداداده؛ ر‌‌ئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از مسئولان و مدیران ستاد کانون های مساجد امشب ۳۰ خردادماه در مسجد انصارالمهدی برگزار شد.

حجت الاسلام خداداده در ابتدای این مراسم با بیان اینکه سعی کردیم در برنامه های کانون ها نگاه ویژه به دختران و زنان داشته باشیم؛ گفت: در تابستان امسال حدود ۱۲۰۰ کانون دختران افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شبکه عظیم نیاز به توجه و تکریم دارد؛ اظهار داشت: در حال حاضر فضای فرهنگی جامعه امروز مهیای حضور مومنانه دخترانه نیست و در فضاهای فرهنگی نوعی عقب ماندگی نسبت به دختران وجود دارد و ما در صددیم در محیط مسجد این عفب ماندگی را برطرف کنیم.

 حجت الاسلام خداداده گفت: تمام دست اندرکاران برگزاری این جلسه همه از صوت و تصویر و فیلم بردار و نور و مجری از بچه های مسجد و اعضای کانون های مساجد از سراسر کشور هستند و به عهده بچه های مسجد می باشد و ما معتقدیم این عزیزان در قله های بلند فرهنگ و هنر و دامنه های معرفتی و تربیتی هستند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه مناسبت امشب آغازی بر فعالیت های تابستان و اوقات فراغت می باشد؛ اظهار داشت: اوقات فراغت در مبانی دینی ما مهم است و اگر در نشاط سلوکی مومن و روح مومن این نشاط در حوزه فراغت ایجاد نشد این استراحت غفلتی ایجاد می کند و ما را به سمت دور شدن از خدا می کشاند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در تمام کشور با همکاری آموزش و پرورش پیوند مسجد و مدرسه را رقم بزنیم.

پایان پیام/