برپایی میز خدمت فرمانداری و شهرداری در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) پاکدشت
برپايي ميز خدمت فرمانداري و شهرداري در مسجد بقيه الله الاعظم (عج) پاکدشت

برپایی میز خدمت فرمانداری و شهرداری در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) پاکدشت

ميز خدمت و پاسخگويي به مشکلات و مطالبات مردم با حضور فرماندار و شهردار و مسئولان اجرايي شهرستان پاکدشت به همت کانون فرهنگي هنري امام حسن عسکري عليه السلام در مسجد حضرت بقيه الله اعظم (عج) برگزار شد.
شناسه خبر : 48781 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات و سوالات مردم با حضور فرماندار و شهردار محترم و مسئولان اجرایی شهرستان پاکدشت در مسجد حضرت بقیه الله اعظم (عج) برگزار شد.

این میز خدمت به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم چهارشنبه 31 خرداد ماه ساعت 17 تا 20 به همت کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری علیه السلام و شورای فرهنگی مسجد برگزار شد.

مردم منطقه در این میز خدمت از طریق چهره به چهره و بی واسطه پیگیر مشکلات و مطالبات خود شدند و درخواست های خود را به صورت کتبی و شفاهی مطرح کردند. همچنین مسئولان امر نیز دستورات لازم را جهت حل مشکلات مردم دادند.

درخواست های مربوط به اشتغال و طرح های کارآفرینی، امور اجتماعی، رفاه اقتصادی و معیشتی، مسائل ساخت و ساز و غیره در این میز خدمت از سوی مسئولین مورد بررسی قرار گرفت.

میز خدمت به عنوان یک نقطه تماس بین ادارات و مراجعان تعریف شده و امکان ارتباط بدون واسطه را فراهم می کند. این در حالی است که پاسخگویی به صورت بی واسطه، یکی از شاخصه های مردم مداری در نظام جمهوری اسلامی می باشد.

پایان پیام/