فراهم کردن مکان مناسب برای تمرین و استقرار گروه سرود «دختران انقلاب»
فراهم کردن مکان مناسب براي تمرين و استقرار گروه سرود «دختران انقلاب»
از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور صورت می گیرد؛

فراهم کردن مکان مناسب برای تمرین و استقرار گروه سرود «دختران انقلاب»

حجت الاسلام والمسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در حاشيه مراسم افتتاحيه طرح ملي «مسجد، کانون نشاط» با گروه سرود «دختران انقلاب» کانون فرهنگي هنري سقاي کربلا ورامين ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 48807 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» با گروه سرود «دختران انقلاب» کانون فرهنگی هنری سقای کربلا ورامین دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این دیدار، بوربور، مربی گروه سرود «دختران انقلاب» ضمن ارائه گزارشی از اجراهای این گروه در مراسم و مناسبت های مختلف، گفت: گروه سرود مکان مناسبی جهت تمرین و استقرار در کانون ندارد و این مساله باعث بروز مشکلاتی برای ما شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده نیز در جریان این دیدار، گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  با حمایت و پشتیبانی از کانون های فعال در زمینه های فرهنگی و هنری در صدد ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت ها است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا مکان مناسبی برای تمرین در مسجد در اختیار شما قرار خواهد گرفت و امیدواریم شاهد اجراهای بیشتری از شما باشیم.

 

پایان پیام/