توانمندسازی دانش آموزان در مقابله با آسیب های اجتماعی
توانمندسازي دانش آموزان در مقابله با آسيب هاي اجتماعي
درکارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کانون نیاوران صورت گرفت

توانمندسازی دانش آموزان در مقابله با آسیب های اجتماعی

کارگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي براي نوجوانان و جوانان با هدف توانمندسازي دانش آموزان و مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي از سوي کانون فرهنگي هنري نياوران مسجد جامع نياوران برگزار شد.
شناسه خبر : 48810 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای نوجوانان و جوانان از سوی کانون فرهنگی هنری نیاوران مسجد جامع نیاوران برگزار شد.

این کارگاه با هدف توانمندسازی دانش آموزان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از طریق مداخله به موقع و موثر با استفاده از رویکرد پیشگیری رشدمدار و با استقبال خوب نوجوانان کانون در فضایی گرم و صمیمی در مسجد برگزار شد.

در این کارگاه نکاتی در مورد شناخت نوجوان، تغییرات دوره نوجوانی، شناخت آسیب های نوجوان، آسیب های اجتماعی، کنترل کردن این آسیب ها، راه های جلوگیری از آسیب ها و چگونگی رفتار در این دوره بیان شد. این کارگاه به صورت پرسش و پاسخ و بیان کردن نکات مهم پیش رفت.

بررسی اثربخشی آموزش کوتاه مدت مهارت های زندگی، آموزش مهارت های اجتماعی، پیش بینی آسیب های اجتماعی بر اساس مهارت های زندگی در دانش آموزان و ارزیابی طرح آموزش مهارت های زندگی مقطع راهنمایی از دیگر محورهای این کارگاه مفید و کاربردی ویژه نوجوانان بود.

پایان پیام/