اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان آماده پذیرایی از اعضای کانون های مساجد تهران است
اردوگاه امام خميني (ره) لواسان آماده پذيرايي از اعضاي کانون هاي مساجد تهران است
سرپرست ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد استان تهران؛

اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان آماده پذیرایی از اعضای کانون های مساجد تهران است

حجت الاسلام عالمي با اشاره به برنامه هاي ستاد استان در اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان گفت: اردوگاه امام خميني (ره) لواسان از 8 تيرماه به مدت سه ماه پذيراي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري سطح استان تهران خواهد بود.
شناسه خبر : 48814 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

حجت الاسلام علی عالمی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران با اشاره به برنامه های ستاد استان در اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان گفت: اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان از 8 تیرماه به مدت سه ماه پذیرای اعضای کانون های فرهنگی هنری سطح استان تهران خواهد بود.

سرپرست ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه اعضای کانون ها می توانند به مدت دو روز از امکانات رفاهی این اردوگاه استفاده کنند، خاطرنشان کرد: اعضای کانون ها در مقطع متوسطه اول (7، 8  و 9 دبیرستان) می توانند از ساعت 8 صبح تا غروب روز بعد در اردوگاه حضور داشته باشند.

وی  با اشاره به امکانات رفاهی و ورزشی این اردوگاه اظهار داشت: زمین فوتبال، زمین ورزشی، پینت بال، سالن تیراندازی، استخر و غیره از جمله امکاناتی است که در اردوگاه ویژه اعضای کانونی مهیا شده است.

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب به عهده کا نون ها می باشد، تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با مدیران پهنه خود تماس حاصل فرمایند.

پایان پیام/