برگزاری اردوی افتتاحیه پایگاه تابستانی کانون ابرار به روستای پلائین
برگزاري اردوي افتتاحيه پايگاه تابستاني کانون ابرار به روستاي پلائين

برگزاری اردوی افتتاحیه پایگاه تابستانی کانون ابرار به روستای پلائین

اردوي افتتاحيه پايگاه تابستاني کانون فرهنگي هنري ابرار مسجد حمزه سيد الشهدا به روستاي پلائين تهران برگزار شد. کلاس هاي کامپيوتر و کمک درسي و فني مهندسي و دوره هاي آموزشي هلال احمر و آتش نشاني در پايگاه تابستاني برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48870 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ اردوی افتتاحیه پایگاه تابستانی کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حمزه سید الشهدا به روستای پلائین تهران برگزار شد.

در این اردوی پرنشاط و تفریحی اعضای کانون ابرار به ورزش های فوتسال؛ بدن سازی؛ فوتبال سالنی و غیره پرداخته و روز پر از شادی را برای خود رقم زدند و به استقبال تابستانی با کلاس های متنوع و مختلف آموزشی و ورزشی و فرهنگی رفتند.

بر اساس برنامه تابستانی این کانون روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ تفریحات سالم شامل فوتبال دستی ،تنیس روی میز و...؛ روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ مسابقات و بازی PS4؛ روزهای چهارشنبه‌ از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ برگزاری هیئت دانش آموزی بیت المهدی(عج)؛ برگزاری کلاس احکام ویژه سنین ۱۴ الی ۱۸ سال روزهای پنجشنبه از ساعت ۲۱ الی ۲۲ و برگزاری کلاس تدبر در قرآن ویژه سنین ۹ الی ۱۳ سال روزهای شنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۸ صورت خواهد گرفت.

همچنین کلاس های کامپیوتر و کمک درسی و فنی مهندسی و دوره های آموزشی هلال احمر و آتش نشانی به همراه اردوهای زیارتی؛ تفریحی و ورزشی شاد و مفرح در این پایگاه تابستانی برگزار می شود.

پایان پیام/