هم افزایی بیشتری بر ظرفیت های کانون های نصیر شهر صورت گیرد
هم افزايي بيشتري بر ظرفيت هاي کانون هاي نصير شهر صورت گيرد
امام جمعه نصیر شهر:

هم افزایی بیشتری بر ظرفیت های کانون های نصیر شهر صورت گیرد

حجت الاسلام اوليايي نسب با بيان اينکه هم افزايي بيشتري بر ظرفيت هاي کانون هاي شهر صورت گيرد، گفت: اميدواريم ستاد کانون هاي مساجد استان تهران با دقت نظر و تلاش خود به انجام کارهاي فرهنگي و موثر در جامعه برسد.
شناسه خبر : 48919 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی لطیفی، مدیر پهنه غرب و جنوب غرب کانون های فرهنگی هنری استان تهران با حجت الاسلام اولیایی نسب، امام جمعه نصیر شهر رباط کریم روز گذشته 6 تیرماه برگزار شد.

این نشست با هدف تبادل نظر و بیان نقطه نظرات نمایندگان ستاد کانون های فرهنگی هنری استان تهران و امام جمعه نصیر شهر، استفاده از ظرفیت های شهری و کانونی و استمرار جلسات جهت هم افزایی بیشتر برگزار شد.

حجت الاسلام اولیایی نسب در این نشست با اشاره به تبیین مباحث مربوط به آموزه های حقیقی و واقعی اسلام و تفکیک آن از ظواهر و مظاهری که برخی اوقات خلفای وقت برای اسلام بزک کرده بودند و خودشان را به آنها آراسته بودند، در مساجد گفت: وظیفه مسجد کار فکری و فرهنگی است نه صرفا نماز و روزه و خواندن نماز جماعت و بی تفاوتی به مشکلات و مسائل محل و مردم.

وی با اشاره به مهم بودن مباحث مالی در مساجد اظهار داشت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه در این مسیر است اگر افراد قوی و کارآمد در مسجد وجود داشته باشند می توانند ظرفیت های خود را بروز دهند و به آموزش و تربیت جوانان و نوجوانان دیگر بپردازند.

حجت الاسلام اولیایی نسب با بیان اینکه تربیت و پرورش جوان در مسجد باید به گونه ای باشد که در همه شئون زندگی مانند درس، خانواده و جامعه و غیره موفق باشد، تصریح کرد: باید بر روی مخاطب جوان و نوجوان مسجد برنامه ریزی و کار فرهنگی کرد تا به اهداف نظام رسید.

امام جمعه نصیر شهر با اشاره به ظرفیت های ستاد کانون های مساجد در فعالیت های فرهنگی گفت: مجموعه ستاد کانون های مساجد منشا خیر و برکت است و امیدواریم با دقت نظر و تلاش خود به انجام کارهای فرهنگی و موثر در جامعه برسد.

وی بیان اینکه هم افزایی بیشتری بر  ظرفیت های کانون های شهر صورت گیرد، اظهار داشت: این هم افزایی باعث می شود کانون ها فعال تر شوند و ظرفیت های کانونی شکوفاتر خواهد شد.

پایان پیام/