برگزاری دوره تربیت مربی مهارت افزایی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران
برگزاري دوره تربيت مربي مهارت افزايي ويژه مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران
سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد:

برگزاری دوره تربیت مربی مهارت افزایی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران

حجت الاسلام عالمي گفت: دوره مهارت افزايي فعالين فرهنگي همراه با کارگاه هاي آموزشي، آموزش مساله محور و رهياري حين عمليات (منتورينگ) ويژه مديران کانون هاي فرهنگي هنري استان تهران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48972 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

حجت الاسلام علی عالمی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهارت افزایی فعالین فرهنگی گفت: این دوره با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران جهت آموزش مربیان برای فعالیت در کانون ها برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت آموزش و کار تشکیلاتی و کادرسازی درکار فرهنگی خاطرنشان کرد:  آموزش باید با هدف شیوه های جذب و مخاطب شناسی، برنامه ریزی فرهنگی و اصول تربیت و روانشناسی مخاطب صورت گیرد.

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه اما شیوه های آموزشی صرفا نباید استاد محور باشد، تصریح کرد: این دوره ها به صورت کارگاه های آموزشی، آموزش مساله محور و رهیاری حین عملیات (منتورینگ) ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به محورهای آموزشی این دوره گفت: مبانی تشکیلات، مخاطب شناسی و جذب، نویسندگی خلاق، مهارت مساله یابی، اردوداری هدفمند، روانشناسی تبلیغ، حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی، مبانی تربیت، انسان شناسی و عملیاتی های تربیتی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره می باشد.

وی ادامه داد: دانش افزایی و توانمند سازی فعالین فرهنگی در جبهه جهاد تبیین، افزایش بصیرت سیاسی و اجتماعی و افزایش معرفت و دانش دینی از جمله اهداف برگزاری این دوره ها می باشد.

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه فعالین در دوره برای فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخاب می شوند، افزود: این دوره دوماهه است در این راستا یک اردوی سه روزه فشرده در هفته دوم تیرماه برگزار می شود و در ادامه چهارشنبه ها بعد از ظهر و پنجشنبه ها صبح ویژه فعالین فرهنگی برگزار خواهد شد.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران گفت: اساتیدی مانند محمدتقی وکیل پور، احمد پناهیان، حسن مرادی، سید مصطفی موسوی، امیر حسین مرادی گنجه، محمدحسین ترفی، علی مهریان، حمید امیدی و علی عالمی از اساتید این دوره می باشند.

وی با بیان اینکه گواهی پایان دوره به دانش پژوهان اعطا می شود، اظهار داشت: با توجه به ثبت نام داوطلبین تا هفتم تیرماه از فردا 11 تیرماه مصاحبه داوطلبین شرکت در دوره آغاز می شود.

پایان پیام/