اردوی تربیتی تفریحی شهر تاریخی دامغان برگزار شد
اردوي تربيتي تفريحي شهر تاريخي دامغان برگزار شد
به همت کانون نیاوران؛

اردوی تربیتی تفریحی شهر تاریخی دامغان برگزار شد

اردوي تربيتي تفريحي شهر تاريخي دامغان با هدف تقويت روحيه جمع پذيري و قانون‌‌مندي، کسب تجربه در زمينه‌هاي مختلف اجتماعي، اخلاقي، فرهنگي و تقويت اميد، نشاط و شادابي دانش‌آموزان از سوي کانون فرهنگي هنري نياوران ويژه منتخبين پايه هفتم تا يازدهم برگزار شد.
شناسه خبر : 48976 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، اردوی تربیتی تفریحی شهر تاریخی دامغان از سوی کانون فرهنگی هنری نیاوران ویژه منتخبین پایه هفتم تا یازدهم از 6 تا 9 تیرماه برگزار شد.

تمرین زندگی مستقل از خانواده، تقویت روحیه جمع پذیری و قانون‌‌مندی، کسب تجربه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و تقویت امید، نشاط و شادابی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از اهداف برگزاری این اردو بود.

بازدید از اماکن و آثار باستانی شهر دامغان، حضور در چشمه تاریخی دامغان با عنوان «چشمه علی»، انجام مسابقات ورزشی وگروهی، تفریحات سالم و همچنین برگزاری حلقه های صالحین و جلسات تربیتی از جمله برنامه های این اردو بود.

برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی یکی از راه های کشف واستعداد و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان است که می‌تواند در حوزه تربیتی نیز موثر باشد و به شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان نیز کمک کند.

این اردوهای تفریحی و تربیتی می‌تواند زمینه‌ساز پذیرش نظم و قانونمندی و نیز آماده‌سازی و توانمندسازی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف باشد و علاوه بر ایجاد شادی و نشاط و پرورش خلاقیت‌های دانش‌آموزان، خاطرات ماندگاری را در دوران تحصیل برای این نوجوانان و جوانان به ارمغان آورد.

پایان پیام/