مصاحبه اولین دوره مهارت افزایی مدیران کانون های استان تهران با حضور 300 نفر آغاز شد
مصاحبه اولين دوره مهارت افزايي مديران کانون هاي استان تهران با حضور 300 نفر آغاز شد
از صبح امروز؛

مصاحبه اولین دوره مهارت افزایی مدیران کانون های استان تهران با حضور 300 نفر آغاز شد

مصاحبه و آزمون اولين دوره مهارت افزايي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران با حضور 300 نفر از متقاضيان شرکت در دوره به مدت چهار روز از صبح امروز 11 تيرماه در ستاد کانون هاي مساجد استان تهران آغاز شد.
شناسه خبر : 49019 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مصاحبه و آزمون اولین دوره مهارت افزایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران از صبح امروز 11 تیرماه در ستاد کانون های مساجد استان تهران آغاز شد.

این آزمون با حضور 300 نفر از متقاضیان شرکت در دوره به مدت چهار روز در محل ستاد برگزار می شوند. این افراد بعد از مصاحبه حضوری در دوره های مهارت افزایی شرکت می کنند.

این دوره به مدت دوماه برگزار می شود در این راستا یک اردوی سه روزه فشرده در هفته دوم تیرماه برگزار می شود و در ادامه چهارشنبه ها بعد از ظهر و پنجشنبه ها صبح ویژه فعالین فرهنگی برگزار خواهد شد.

این دوره ها به صورت کارگاه های آموزشی، آموزش مساله محور و رهیاری حین عملیات (منتورینگ) ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

مبانی تشکیلات، مخاطب شناسی و جذب، نویسندگی خلاق، مهارت مساله یابی، اردوداری هدفمند، روانشناسی تبلیغ، حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی، مبانی تربیت، انسان شناسی و عملیاتی های تربیتی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره می باشد.

دانش افزایی و توانمند سازی فعالین فرهنگی در جبهه جهاد تبیین، افزایش بصیرت سیاسی و اجتماعی و افزایش معرفت و دانش دینی از جمله اهداف برگزاری این دوره ها می باشد.

پایان پیام/