فراخوان خادمی در بزرگترین شهربازی کودکان غدیری منتشر شد
فراخوان خادمي در بزرگترين شهربازي کودکان غديري منتشر شد
از سوی ستاد کانون های مساجد استان تهران؛

فراخوان خادمی در بزرگترین شهربازی کودکان غدیری منتشر شد

فراخوان خادمي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران جهت استقبال و همراهي کودکان غديري در شهربازي مهموني 10 کيلومتري غدير منتشر شد.
شناسه خبر : 49069 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، فراخوان خادمی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران جهت استقبال و همراهی کودکان غدیری در شهربازی مهمونی 10 کیلومتری غدیر منتشر شد.

در این راستا کانون های فعال با اعلام حضور خود در این حرکت عظیم مردمی به ارائه خدمات در غرفه های بازی و اسباب بازی کودکان خواهند پرداخت.

کانون هایی که تمایل دارند در جشن بزرگ غدیر به عنوان خادم در غرفه های ستاد کانون های مساجد تهران انجام وظیفه کنند با مراجعه به https://porsa.irandoc.ac.ir/s/WVkN2U فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

طبق اعلام دبیر ستاد جشن ده کیلومتری، بیش از دو هزار دستگاه بازی در قالب یک شهربازی ده کیلومتری از مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی به صورت ادامه‌دار و منسجم تدارک دیده شده است.

این حرکت فرهنگی بی نظیر برای اولین بار در جشن بزرگ غدیر در تهران جهت آشنایی کودکان با مفهوم غدیر و داستان غدیر در غالب بازی و سرگرمی برگزار خواهد شد. 

جشن بزرگ غدیر با عنوان «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» ۱۶ تیرماه با حضور ۱۳۰۰ موکب مردمی و ۵۰ هزار خادم راس ساعت ۱۸ به صورت رسمی آغاز می شود و تا ساعت ۲۲ شب ادامه خواهد داشت. این مهمانی بزرگ از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار می شود.

پایان پیام/