کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در کانون صیاد شیرازی برگزار شد
کارگاه آموزشي عفاف و حجاب در کانون صياد شيرازي برگزار شد

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در کانون صیاد شیرازی برگزار شد

کارگاه آموزشي عفاف و حجاب با هدف آگاهي بخشي و ارتقاي توانمندي‌هاي زنان در ارتباط بين عفاف و حجاب، سلامت و آرامش و الگوهاي رفتاري به همت کانون فرهنگي هنري صياد شيرازي مسجد حضرت سيد الشهدا (ع)برگزار شد.
شناسه خبر : 49120 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه سنین بالای 12 سال ویژه پسران، همسران و دختران به همت کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با هدف آگاهی بخشی و ارتقای توانمندی‌های زنان در ارتباط بین عفاف و حجاب، سلامت و آرامش جامعه و بررسی ریشه‌های تربیت خانوادگی و الگوهای رفتاری برگزار شد.

مسئله حجاب و عفاف در جامعه، شبکه مفهومی حیا، عفاف و حجاب، راهکارهای اصولی مواجهه با حجاب و عفاف، محدوده حجاب و عفاف برای زنان و مردان، ریشه های حجاب و عفاف در تاریخ ایران و باستان، حجاب و عفاف در آثار اندیشمندان غربی، فلسفه و مبانی حجاب و عفاف، بررسی آیات و روایات در خصوص مسئله حجاب و عفاف، راه های نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در میان زنان جامعه اسلامی و بررسی علل بی حجابی- چالش ها و راهکارهای عملی از جمله محورهای مورد بررسی دراین کارگاه بود.

این کارگاه آموزشی به قید قرعه کارت هدیه و 15 تور مشهد مقدس به شرکت کنندگان خود اهدا کرد و اسامی برندگان در این قرعه کشی نیز اعلام شد.

پایان پیام/