چوب بازی محلی در جشن بزرگ وحدت سیستانی های شرق استان تهران در فرون آباد پاکدشت
چوب بازي محلي در جشن بزرگ وحدت سيستاني هاي شرق استان تهران در فرون آباد پاکدشت
به مناسبت عید غدیر برگزار می شود؛

چوب بازی محلی در جشن بزرگ وحدت سیستانی های شرق استان تهران در فرون آباد پاکدشت

جشن بزرگ وحدت و همدلي در تجمع سيستاني هاي شرق استان تهران همزمان با عيد غدير خم همراه با خطبه خواني غدير خم، اجراي ساز و دهل محلي، پخت نان وکلوچه محلي و چلبک، با مشارکت کانون قائم آل محمد (عج) مسجد المهدي (عج) و بسيج در فرون آباد پاکدشت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49150 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، جشن بزرگ وحدت و همدلی با تجمع سیستانی های شرق استان تهران همزمان با عید غدیر خم با مشارکت کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج) مسجد المهدی (عج) و بسیج در ابتدای بازار هفتگی فرون آباد پاکدشت برگزار می شود.

 خطبه خوانی غدیر خم، اجرای ساز و دهل محلی، پخت نان محلی،کلوچه محلی، چلبک، صنایع دستی، غرفه کودکان، غرفه حجاب و عفاف و...از مهمترین برنامه‌های این جشت است.

اجرای نمایش آئینی عاشوراییان و چوب بازی محلی همراه با درخواست لباس محلی سیستانی ها برای شرکت کننده ها از دیگر برنامه های این جشن بزرگ از ساعت 14 تا 19 می باشد.

 این جشن با هدف ترویج و گسترش فرهنگ غدیر میان مردم، آشنایی با مفاهیم غدیر در قالب برنامه های متنوع و مختلف، تقویت باورهای شیعی غدیر از سوی نهادهای فرهنگی و هنری پاکدشت برگزار می شود.

پایان پیام/