برگزاری طرح نوجوان 1402 کانون نسل پایداری با هدف کسب مهارت های فردی و گروهی
برگزاري طرح نوجوان 1402 کانون نسل پايداري با هدف کسب مهارت هاي فردي و گروهي

برگزاری طرح نوجوان 1402 کانون نسل پایداری با هدف کسب مهارت های فردی و گروهی

طرح نوجوان 1402 در فصل تابستان کانون فرهنگي هنري نسل پايداري مسجد منشور با هدف کسب مهارت هاي فردي و گروهي و بروز توانمندي هاي دانش آموزان طي مراسمي با حضور خانواده هاي اعضاي کانون در فرهنگسراي انقلاب افتتاح شد.
شناسه خبر : 49156 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح نوجوان 1402 در فصل تابستان کانون فرهنگی هنری نسل پایداری مسجد منشور طی مراسمی با حضور خانواده های اعضای کانون در فرهنگسرای انقلاب افتتاح شد.

در این راستا بعد از مراسم افتتاحیه کلاس های این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به طور رسمی شروع به کار کرد.

آموزش تیراندازی، بازی های گروهی، کلاس قرآن، حلقه های صالحین، کلاس رباتیک، کلاس کاراته، اندازه گیری کت و شلوار، بازی های کامپیوتری در قالب مسابقات ps4، اردوی کوه نوردی کلکچال، کلاس روبیک،  هیات هفتگی، کلاس سیره معصومین، کلاس احکام از جمله کلاس های این طرح تابستانی می باشند.

این پایگاه تابستانی با هدف تقویت و کسب مهارت در حوزه های فردی و گروهی، کشف استعدادها و بروز توانمندی های دانش آموزان، تربیت و پرورش فکری و فرهنگی نوجوانان و نشاط و سرگرمی در فصل تابستان برنامه های متنوعی را اجرا می کند.

پایان پیام/