اهدای کتاب به کتابخانه های کانون های مساجد استان تهران در طرح «شهید محسن حججی»
اهداي کتاب به کتابخانه هاي کانون هاي مساجد استان تهران در طرح «شهيد محسن حججي»

اهدای کتاب به کتابخانه های کانون های مساجد استان تهران در طرح «شهید محسن حججی»

طرح«شهيد محسن حججي» اهداي کتاب به کتابخانه هاي کانون هاي مساجد استان تهران با هدف ايجاد ويترين (استند) عرضه کتاب به صورت اماني و فروش کتاب ها با تخفيف 45 درصدي با هدف تسهيل دسترسي علاقه مندان به کتاب از سوي موسسه قدر ولايت طي تفاهم نامه اي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49159 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح اهدای کتاب «شهید محسن حججی» به کتابخانه های مساجد استان تهران از سوی موسسه قدر ولایت طی تفاهم نامه ای برگزار می شود.

این طرح در راستای ایجاد ویترین (استند) عرضه کتاب به صورت امانی و فروش کتاب ها با هدف  تسهیل دسترسی علاقه مندان به کتاب و بهره مندی آنها از تخفیف های خرید کتاب بین موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت و کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود.

در این طرح موسسه قدر ولایت با مساجدی که دارای کتابخانه هستند وارد مذاکره شده و 160 عنوان کتاب با تخفیف 45 درصد در حوزه نوجوان و جوان به همراه یک ویترین (استند) به کتابخانه می دهد.

موسسه قدر ولایت به صورت دوره ای از کانون مجری طرح سرکشی کرده و به تامین کسری موجودی و ارزیابی کیفیت فروش و تسویه حساب می پردازد.

همچنین کانون مجری طرح سر هر ماه سهم پنجاه و پنج درصد فروش کتاب را به حساب موسسه قدر ولایت واریز کرده و از این طریق سود خود را بر می دارد.

پایان پیام/