مشارکت پرشور کانون های مساجد تهران در برپایی شهربازی کودکانه غدیر
مشارکت پرشور کانون هاي مساجد تهران در برپايي شهربازي کودکانه غدير

مشارکت پرشور کانون های مساجد تهران در برپایی شهربازی کودکانه غدیر

حضور 260 نفر از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران به عنوان خادم در شهربازي کودکانه غدير در «مهموني ده کيلومتري غدير» رسالت خود را در ارا ئه خدمات فرهنگي و هنري جهت ترويج فرهنگ غدير در قالب بازي و سرگرمي براي کودکان انجام دادند.
شناسه خبر : 49264 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» روز گذشته همزمان با عید بزرگ غدیر در حالی برگزار شد که بزرگترین شهربازی کودکان غدیری در ده کیلومتر به صورت منسجم در خط ویژه بی آر تی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برپا بود.

در این میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با مشارکت فعال و پرشور در برپایی این شهربازی رسالت خود را در ارائه خدمات فرهنگی و هنری جهت ترویج فرهنگ غدیر در قالب بازی و سرگرمی برای کودکان انجام داد.

حضور 260 نفر از 26 کانون فرهنگی هنری به عنوان خادم شهربازی کودکانه غدیر در مهمونی 10 کیلومتری نشان از نقش پررنگ جوانان و نوجوانان کانونی در رویدادهای بزرگ فرهنگی در سطح جامعه دارد.

هر کانون با 10 نفر از اعضای خود در طول مسیر، خادم کودکان در قلعه های بادی، استخرهای توپ، چرخ و فلک دستی، ترامپولی، فوتبال دستی، مارپله، پینگ پنگ و غیره بودند.

باید توجه داشت که نیروی جوان و مومن کانون های فرهنگی هنری به عنوان بازوی اجرایی این حرکت عظیم و شادی آفرین می تواند نوید بخش همکاری ها و مشارکت های گسترده و موثر در حرکت های جهادی و ملی و مذهبی باشد.

طبق اعلام دبیر ستاد جشن ده کیلومتری، بیش از دو هزار دستگاه بازی در قالب یک شهربازی ده کیلومتری از مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی به صورت ادامه‌دار و منسجم در خط ویژه بی آر تی برگزار شد.

این حرکت فرهنگی بی نظیر برای اولین بار در جشن بزرگ غدیر در تهران با هدف آشنایی کودکان با مفهوم غدیر و داستان غدیر در غالب بازی و سرگرمی برگزار شد.

پایان پیام/