استفاده از ظرفیت اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان برای افزایش ثبت نام در مسابقات «مدهامتان»
استفاده از ظرفيت اردوگاه امام خميني (ره) لواسان براي افزايش ثبت نام در مسابقات «مدهامتان»
در چهارمین کارگروه تخصصی مسابقات «مدهامتان» استان تهران امطرح شد؛

استفاده از ظرفیت اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان برای افزایش ثبت نام در مسابقات «مدهامتان»

چهارمين کارگروه تخصصي شانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» با موضوع ارائه راهکارهاي عملي جهت بالا بردن آمار ثبت نام و استفاده بهينه از ظرفيت به وجود آمده در اردوگاه امام خميني لواسان برگزار شد.
شناسه خبر : 49313 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، چهارمین کارگروه تخصصی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» صبح امروز 18 تیرماه با حضور لطیفی، دبیر کارگروه و مدیران پهنه های استان تهران در ستاد کانون های فرهنگی هنری استان تهران برگزار شد.

این کارگروه با موضوع ارائه راهکارهای عملی جهت بالا بردن آمار ثبت نام و استفاده بهینه از ظرفیت های به وجود آمده در ستاد برگزار شد و مدیران پهنه ها پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

ارائه گزارش کلی از روند ثبت متسابقین در پهنه ها و آسیب شناسی این حوزه از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد. این در حالی است که مقرر شد مدیران پهنه ها به صورت حضوری در مساجد به ثبت نام نوجوانان بپردازند و فیلم و مشخصات علاقه مندان را در سامانه ثبت کنند.

همچنین با توجه به حضور نوجوانان در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان در طرح اوقات فراغت استان تهران تصویب شد مدیران پهنه ها به اردوگاه رفته و با هدف استفاده از این ظرفیت بزرگ به ثبت نام حضوری متسابقین بپردازند.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ۲ بخش ویژه اعضا و بخش ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود. بخش ویژه اعضا شامل رشته ‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌ بیت (ع) و بخش ویژه کانون ها در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری خواهد بود.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات تا ۳۰ تیر سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

پایان پیام/