پذیرش 156 نفر در مصاحبه اولین دوره مهارت افزایی مدیران کانون های مساجد استان تهران
پذيرش 156 نفر در مصاحبه اولين دوره مهارت افزايي مديران کانون هاي مساجد استان تهران

پذیرش 156 نفر در مصاحبه اولین دوره مهارت افزایی مدیران کانون های مساجد استان تهران

مصاحبه اولين دوره مهارت افزايي فعالين فرهنگي و مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران که از صبح روز 11 تيرماه در ستاد کانون هاي مساجد استان تهران آغاز شده بود روز گذشته 17 تيرماه پايان يافت. اين مصاحبه با حضور 156 نفر از متقاضيان شرکت در دوره به مدت 6 روز در محل ستاد برگزار شد.
شناسه خبر : 49316 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  از استان تهران، مصاحبه اولین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران که از صبح روز 11 تیرماه در ستاد کانون های مساجد استان تهران آغاز شده بود روز گذشته 17 تیرماه پایان یافت.

این مصاحبه با حضور 156 نفر از متقاضیان شرکت در دوره به مدت 6 روز در محل ستاد برگزار شد. بر این اساس مصاحبه خواهران در روزهای 11، 12، 13، 15 و 17 انجام شده و مصاحبه برادران در روز 14 تیرماه صورت گرفت.  

بر این اساس، 141 نفر از خواهران و 15 نفر از برادران در این مصاحبه شرکت کردند. مصاحبه در دو مرحله تست شخصیت شناسی و مصاحبه حضوری برگزار شد.

اولین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران به مدت دوماه پس از یک اردوی سه روزه فشرده در هفته دوم تیرماه برگزار می شود و در ادامه چهارشنبه ها بعد از ظهر و پنجشنبه ها صبح دوره ها برگزار خواهد شد.

این دوره ها به صورت کارگاه های آموزشی، آموزش مساله محور و رهیاری حین عملیات (منتورینگ) ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

مبانی تشکیلات، مخاطب شناسی و جذب، نویسندگی خلاق، مهارت مساله یابی، اردوداری هدفمند، روانشناسی تبلیغ، حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی، مبانی تربیت، انسان شناسی و عملیاتی های تربیتی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره می باشد.

دانش افزایی و توانمند سازی فعالین فرهنگی در جبهه جهاد تبیین، افزایش بصیرت سیاسی و اجتماعی و افزایش معرفت و دانش دینی از جمله اهداف برگزاری این دوره ها می باشد.

پایان پیام/