آیین رونمایی از کتاب «ترجمه آسان نهج البلاغه» برگزار شد
آيين رونمايي از کتاب «ترجمه آسان نهج البلاغه» برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س)؛

آیین رونمایی از کتاب «ترجمه آسان نهج البلاغه» برگزار شد

آيين رونمايي از کتاب «ترجمه آسان نهج البلاغه» و تجليل و گراميداشت استاد بهرام رحيمي، نويسنده کتاب به همت کانون فرهنگي هنري الزهرا (س) شب گذشته 17 تيرماه در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.
شناسه خبر : 49321 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، آیین رونمایی از کتاب «ترجمه آسان نهج البلاغه» و تجلیل و گرامیداشت استاد بهرام رحیمی، نویسنده کتاب به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) شب گذشته 17 تیرماه در مسجد الزهرا (س) برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی آیت الله سید باقر خسروشاهی، امام جماعت مسجد الزهرا (س) آغاز شد و در ادامه کتاب ترجمه آسان نهج‌البلاغه کاری از کانون فرهنگی مسجد الزهرا(س) که به سرپرستی بهرام رحیمی و با مشارکت جمعی از مترجمان و فعالان فرهنگی و قرآنی صورت گرفته است، رونمایی شد.

پرنیان، مسئول کانون فرهنگی امام خمینی(ره) مسجد‌الزهرا(س) نیز در ادامه مراسم گفت: به کوشش و تلاش بهرام رحیمی، نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی گسترش چشمگیری در ایران و جهان پیدا کرده است.

 وی افزود: در کتاب ترجمه آسان نهج‌البلاغه بیش از ۷۰ ترجمه نهج‌البلاغه گردآوری و توسط تنی چند از خبره‌ترین مترجمان و نهج‌البلاغه‌پژوهان خوانش شد تا با توجه به آسیب‌هایی که در زمینه ترجمه و برگردان آن از زبان مرجع وجود داشته و دارد به ترجمه‌ای آسان و روان و قابل فهم برای عموم مردم برسیم.

پایان پیام/