پیشبرد اهداف فرهنگی هنری با اعزام روحانیون طرح هجرت به کانون های مساجد
پيشبرد اهداف فرهنگي هنري با اعزام روحانيون طرح هجرت به کانون هاي مساجد

پیشبرد اهداف فرهنگی هنری با اعزام روحانیون طرح هجرت به کانون های مساجد

اعزام روحانيون طرح هجرت و مبلغين شهرستان ورامين به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و استفاده از ظرفيت نيروي انساني کانون ها در پيشبرد اهداف فرهنگي و هنري نيز از تاکيدات طرفين در نشست هم انديشي کانون هاي مساجد تهران و مسئول طرح هجرت ورامين بود.
شناسه خبر : 49370 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیر پهنه شرق استان تهران و حجت الاسلات محمد نصیری؛ مسئول طرح هجرت مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران مستقر در قرچک ورامین با موضوع تعامل و همکاری دو دستگاه در راستای تعامل فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین  برگزار شد.

حجت الاسلام نصیری در ابتدای این نشست با بیان اینکه نیروهای تبلیغی در منطقه بصورت دائم و ساعتی فعالیت می کنند؛ گفت: طرح امین مدارس در دو گروه خواهران و برادران در شهرستان ورامین و مناطق روستایی فعالیت می کنند.

وی ابراز امید واری کرد: در این برهه از زمان خطیر بتوانیم با استعانت از سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری و همکاری و تعامل مراکز بر توسعه فرهنگی بیافزاییم.

حجت الاسلام نصیری همچنین به معرفی نیروهای طرح تبلیغی در مساجد منطقه پرداخت و بر حمایت از فعالیت های مساجد و کانون های مساجد تاکید کرد.

معرفی ظرفیت ها و پشتیبانی برنامه ها؛ انعقاد تفاهم نامه در برنامه ها؛ دراختیار گذاشتن نیروهای در اختیار و همکاری و تعامل بیشتر بین کانون های فرهنگی هنری مساجد و طرح هجرت از جلمه مباحث مطرح شده در این نشست بود.

اعزام روحانیون طرح هجرت و مبلغین شهرستان ورامین به کانون های مساجد و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی کانون ها در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری نیز از تاکیدات طرفین در این نشست بود.

پایان پیام/