اجرای ویژه برنامه های کانون سلمان فارسی پاکدشت در دهه امامت و ولایت
اجراي ويژه برنامه هاي کانون سلمان فارسي پاکدشت در دهه امامت و ولايت

اجرای ویژه برنامه های کانون سلمان فارسی پاکدشت در دهه امامت و ولایت

کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي مسجد النبي (ص) پاکدشت در دهه امامت و ولايت و ايام عيد غدير فعاليت هاي متنوع و مختلفي را در حوزه هاي اجتماعي، فرهنگي و محروميت زدايي برگزار کرد.
شناسه خبر : 49385 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد النبی (ص) پاکدشت در دهه امامت و ولایت و ایام عید غدیر فعالیت های متنوع و مختلفی را در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و محرومیت زدایی برگزار کرد.

برگزاری میز خدمت مشاوره طب اسلامی به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام مرادی با موضوع اهمیت و سلامت جسمی و روحی بدن طبق آیات و روایات، برپایی کارگاه تحکیم بنیان خانواده با موضوع آسیب های اجتماعی به همراه میز خدمت و مشاوره فردی از جمله کارگاه های برگزار شده در این ایام بود.

تهیه جهیزیه نوعروس نیازمند توسط خیرین و امام جماعت مسجد النبی (ص)، اهدای کمک هزینه عمل چشم خانم نیازمند بی سرپرست به مبلغ یک میلیون تومان توسط پایگاه‌بنت النبی (س) و  تهیه تعدادی لباس نو برای کودکان نیازمند توسط خیرین پایگاه بنت النبی (س) واهدا به آنها در روز عید غدیر خم از دیگر فعالیت های این مسجد بود.

همچنین تهیه سیسمونی نوزاد برای نیازمند آبرومند و اهدای کمک هزینه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به آزادی زندانی جرایم غیر عمد(مهریه) نیز از دیگر فعالیت های مسجد و کانون در ایام عید غدیر بود.

طبخ و توزیع ۴۵۰ (غذای گرم ) اطعام عید غدیر بین نیازمندان و مؤمنین در روز عید غدیر خم به همراه جشن بزرگ امامت و ولایت، اجرای سرود و نمایش و اهدای بسته های فرهنگی ویژه عید غدیر در روز عید صورت گرفت.

پایان پیام/