حضور اعضای کانون های مساجد استان تهران در افتتاحیه جشنواره «حوا»
حضور اعضاي کانون هاي مساجد استان تهران در افتتاحيه جشنواره «حوا»

حضور اعضای کانون های مساجد استان تهران در افتتاحیه جشنواره «حوا»

با توجه به افتتاحيه جشنواره حوا از ساعت 14 امروز سه شنبه 20 تيرماه در سينما فرهنگ از اعضاي خواهر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران دعوت مي شود در اين مراسم حضور به هم رسانند.
شناسه خبر : 49391 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، با توجه به افتتاحیه جشنواره حوا از ساعت 14 امروز سه شنبه 20 تیرماه در سینما فرهنگ از اعضای خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران دعوت می شود در این مراسم حضور به هم رسانند.

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا با نمایش فیلم سینمایی «در آغوش درخت» ساخته بابک خواجه پاشا و سخنان مهدیه سادات محور دبیر جشنواره همراه خواهد بود.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا با نمایش ۴۰ فیلم سینمایی، کوتاه داستانی و مستند در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۳ تیر در ۱۳ استان کشور و از ۲۰ تا ۲۳ تیر در تهران برگزار می‌شود. این رویداد به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و با همکاری نهادها و مراکز فرهنگی و هنری راه‌اندازی شده است و موضوع محوری «سینما، زن و خانواده» را دنبال می‌کند.

سینما فرهنگ واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان شهید کلاهدوز واقع شده و تدارک اتوبوس برای رفتن به سینما داده شده است.

پایان پیام/