استفاده از ظرفیت های دارالقرآن اسلامشهر در ثبت نام متسابقین مسابقات «مدهامتان»
استفاده از ظرفيت هاي دارالقرآن اسلامشهر در ثبت نام متسابقين مسابقات «مدهامتان»

استفاده از ظرفیت های دارالقرآن اسلامشهر در ثبت نام متسابقین مسابقات «مدهامتان»

در نشست با شوراي شهر اسلامشهر در خصوص استفاده از ظرفيت هاي دارالقرآن اسلامشهر جهت افزايش ثبت نام متسابقين شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان و ارائه راهکارهاي مفيد و کاربردي دراين زمينه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
شناسه خبر : 49437 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیر پهنه غرب و جنوب غرب استان تهران با عظیمی، عضو شورای شهر اسلامر شهر با موضوع مسابقات قرآنی مدهامتان عصر دیروز 19 تیرماه در شورای شهر اسلامشهر برگزار شد.

در این نشست در خصوص استفاده از ظرفیت های دارالقرآن اسلامشهر جهت افزایش ثبت نام متسابقین شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان و ارائه راهکارهای مفید و کاربردی دراین زمینه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ابلاغ سیاست های ستاد استان تهران، حمایت و پشتیبانی ستاد از کانون های فرهنگی هنری و ارتباط مستمر و بازدیدهای رئیس ستاد استان از کانون ها از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی کانون های فرهنگی هنری و نقش آفرینی آنها در حرکت های بزرگ فرهنگی و هنری و تاکید بر کارکردهای مساجد در پیشبرد اهداف کشور نیز در این نشست مطرح شد.

همچنین در این نشست بر استفاده از امکانات رفاهی شورای شهر اسلامشهر مانند استخر، سونا، زمین های ورزشی و سالن های سرپوشیده بازی برای اعضای کانون ها از دیگر مواردی بود که از سوی نمایندگان ستاد استان تهران تاکید شد.

پایان پیام/