معرفی ایده برتر در حوزه مدیریت مشکلات مساجد
معرفي ايده برتر در حوزه مديريت مشکلات مساجد
در آخرین روز اردوی مهارت افزایی دوکوهه صورت گرفت؛

معرفی ایده برتر در حوزه مدیریت مشکلات مساجد

سومين و آخرين روز از اردوي مقدماتي اولين دوره مهارت افزايي فعالين فرهنگي دوکوهه با برپايي کارگاه نهايي بررسي مشکلات و مسائل مساجد با حضور 20 گروه و معرفي سه طرح و ايده برتر و الگو در حوزه مديريت مساجد برگزار شد.
شناسه خبر : 49484 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، سومین و آخرین روز از اردوی مقدماتی اولین دوره مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه که به مدت سه روز از 21 تا 23 تیرماه در مسجد ولی الله العظم (عج) در حال برگزاری است، با کلاس های متنوع و برنامه های مختلف برگزار شد.

کلاس مهندسی فرهنگی توسط زینب موسوی، روانشناسی شخصیت توسط حجت الاسلام حسنی و کلاس تبلیغات توسط حجت الاسلام عالمی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

همچنین کارگاه نهایی بررسی مشکلات و مسائل مساجد با حضور 20 گروه برگزار و در نهایت سه طرح و ایده برتر و الگو انتخاب شد.

در این راستا دورهمی شرکت کنندگان در اردو و حجت الاسلام عالمی با موضوع بررسی روند تشکیلات در پیشبرد فعالیت های فرهنگی از دیگر برنامه روز آخر این اردو بود.

اختتامیه اردوی مقدماتی مهارت افزایی فعالین فرهنگی دوکوهه با سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران آغاز شد و به این ترتیب این اردوی سه روزه به کار خود پایان داد.

این اردو با حضور 130 نفر از خواهران فعال در حوزه تربیتی و فرهنگی و با هدف تربیت مربی و رشد فعالین فرهنگی در عرصه نوجوان ویژه دختران در حال برگزاری است.

در این اردوی سه روزه، کلاس های آموزشی با موضوعات کادرسازی و تشکیلات، روانشناسی مخاطب و مهندسی فرهنگی در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور اساتید مجرب در این حوزه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این اردوی سه روزه با مباحثی مانند مبانی تشکیلات، مخاطب شناسی و جذب، مهارت مساله یابی، اردوداری هدفمند، حلقه داری، اخلاق تشکیلاتی و عملیات های تربیتی در حوزه نوجوان آشنا خواهند شد.

اولین دوره مهارت افزایی فعالان فرهنگی دوکوهه با همکاری مرکز فعالیت های دینی شهرداری و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران در حال برگزاری است.

پایان پیام/