برگزاری کلاس مهارتی آموزش مکانیک در محیط تعمیرگاهی
برگزاري کلاس مهارتي آموزش مکانيک در محيط تعميرگاهي
توسط کانون نیاوران صورت گرفت؛

برگزاری کلاس مهارتی آموزش مکانیک در محیط تعمیرگاهی

کلاس مهارتي آموزش مکانيک در راستاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان به همت کانون فرهنگي هنري نياوران در هنرستان فيضيه برگزار شد.
شناسه خبر : 49489 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کلاس مهارتی آموزش مکانیک در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به همت کانون فرهنگی هنری نیاوران در هنرستان فیضیه برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این کلاس قرار است در محیطی تعمیرگاهی که کاملا شبیه به فضای کار واقعی، تمامی اصول و قواعد اتومکانیک را بیاموزند. همچنین تمامی افراد بعد از یادگیری تئوری مباحث، در محیط تعمیرگاهی، آموزش‌های عملی خود را آغاز می‌کنند.

 

در چنین فضایی کارآموزان یاد می‌گیرند که چگونه موتور خودروهای مختلف را بررسی کرده و علت خرابی را پیدا کنند. در مرحله بعدی نوبت به تعمیر خودرو می‌رسد که زیر نظر اساتید باتجربه و با نظارت کامل آن‌ها انجام می‌شود.

 

این دوره مهارتی با هدف افزایش مهارت های فنی و تقویت دست ورزی نوجوانان و جوانان و اشتغال زایی و کارآفرینی و ورود به بازار کار برگزار می شود.

 

دوره مهارتی مکانیکی از کلاس های تابستان رویایی کانون فرهنگی هنری مسجد نیاوران بود که در راستای کلاس های برق و جوشکاری ویژه نوجوانان پسر کانون برگزار شد.

 

پایان پیام/