ارائه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری غرب استان تهران در میز خدمت شهر قدس
ارائه دستاوردهاي کانون هاي فرهنگي هنري غرب استان تهران در ميز خدمت شهر قدس

ارائه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری غرب استان تهران در میز خدمت شهر قدس

نمايشگاهي با هدف ارائه دستاوردهاي کانون هاي فرهنگي هنري غرب و جنوب غرب استان تهران و با تاکيد بر توانمندي محلات کم برخوردار از بروز آسيب هاي اجتماعي در حاشيه رزمايش جهادي و ميز خدمت ولايت در مدرسه شهيد ايماني شهرستان قدس برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49580 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ رزمایش جهادی و میز خدمت ولایت امروز ۲۶ تیرماه از ۱۰ صبح تا ۱۹ در مدرسه شهید ایمانی شهرستان قدس برگزار می شود.

این میز خدمت با هدف ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و حل بی واسطه مشکلات و ارائه مطالبات و پیشنهادات شهروندان با مدیران دستگاه های اجرایی برگزار می شود تا  مسئولان با شنیدن و بررسی مشکلات مردم نسبت به حل آن اقدام کنند.

در حاشیه برگزاری این میز خدمت نمایشگاهی با هدف ارائه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری غرب و جنوب غرب استان تهران و با تاکید بر توانمندی محلات کم برخوردار از بروز آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

ارائه محصولات تولیدی کانون های فرهنگی هنری مانند صنایع دستی؛ معرفی کلاس ها و خدمات رفاهی و ورزشی خود به جوانان و نوجوانان و ارائه هر گونه محصولی که منجر به کارآفرینی و اشتغال زایی شده است در این نمایشگاه نیز صورت می گیرد.

پایان پیام/